COACHING i MENTORING stacjonarnie lub online Sam wybierz sposób naszej współpracy…

Dynamiczny Rozwój Wsparcie w Twoim rozwoju to nasz priorytet

Rozwiń umiejętności komunikacyjne, poznaj techniki radzenia sobie ze stresem w trudnych sytuacjach, poznaj swoje mocne strony(badanie), skuteczniej zarządzaj czasem swoim i innych, poznaj techniki negocjacji, popraw wynik finansowy swojej firmy w oparciu o skuteczne procesy,...lub po prostu kliknij i znajdź coś dla Siebie

 Kursy

Zewnętrzny Dyrektor Handlowy -- sprawdź ofertę...

 
Tworzenie i nadzorowanie strategii finansowej oraz rozwojowej jest kluczowe dla długoterminowego sukcesu każdej firmy, niezależnie od jej skali działalności. Nie zawsze trzeba jednak zatrudniać specjalistę, który się tym zajmie, na pełen etat(pobierając bardzo wysokie wynagrodzenie) - często podmioty z sektora MŚP( małych i średnich firm) nie mogą sobie na to po prostu pozwolić. Wtedy o wiele efektywniejszym rozwiązaniem jest zewnętrzny dyrektor finansowy. Jako doświadczony ekspert, świadczę usługi dla firm, organizacji i przedsiębiorstw, jako niezależny konsultant lub pracownik outsourcingowy.
 
 

Zewnętrzny dyrektor handlowy - sprzedaży; zakres świadczonych usług /Sukces Sprzedaży


Jako zewnętrzny Dyrektor Handlowy (Zewnętrzny Dyrektor - sprzedaż - marketing) oraz konsultant i menedżer, wspieram Twoją firmę w ogólnie pojętym procesie zarządzania wszystkim co wiąże się ze sprzedażą i marketingiem Twoich produktów lub usług. Jestem osobą spoza Twojej organizacji, posiadającą wymagane kompetencje i doświadczenie w planowaniu i koordynowaniu procesu sprzedaży i rozwoju obszaru marketingu. Współpracę możemy podjąć w ramach abonamentu lub w oparciu o ustaloną indywidualnie dla Ciebie liczbę godzin wszystko dostosowane do Twoich potrzeb i możliwości.

W każdej firmie zarówno tej małej jak i średniej(MŚP) powinna być osoba odpowiedzialna za zarządzanie sprzedażą i marketingiem. Dzięki takiemu działaniu organizacja zyskuje poukładanie procesów oraz nadzór nad działem handlowym. W naszym mniemaniu świadczonej usługi Dyrektor handlowy to osoba odpowiedzialna za cały proces sprzedaży i marketing, a tym samym za generowanie zysków dla przedsiębiorstwa. Warto więc na to miejsce zatrudnić kompetentną i godną zaufania osobę. Jeżeli jednak nie masz czasu na poszukiwanie odpowiedniego pracownika i jednocześnie doświadczenia w weryfikacji jego umiejętności, a budżet przeznaczony na to stanowisko wolisz przesunąć na rozwój firmy to znalazłeś się we właściwym miejscu.

 

Oferując usługę Dyrektora Handlowego - Marketingu tworzymy profesjonalną ofertę dla małych i średnich firm / Sukces sprzedaży

  • W tworzeniu oferty doradztwa dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw nie mogliśmy zapomnieć o dedykowanej usłudze wynajmu dyrektora handlowego dla Państwa w postaci usługi - abonamentu lub po prostu na godziny pracy z Państwem. 
  • Dzięki rozwojowi współpracy na zasadach outsourcingu lub usługi mogą Państwo zlecić usługi, które zazwyczaj realizowane były wewnątrz organizacji lub nie było  ich w ogóle. Dzięki takiej zmianie nawet małe firmy mogą pozwolić sobie na profesjonalne zarządzanie sprzedażą oraz marketingiem tym samym uzyskując nie tylko rentowność ale i zyski, które zaczną cieszyć. Współpraca zawsze owocuje również rozwojem na poziomie, który określasz Ty.

Usługa zewnętrznego dyrektora handlowego, sprawia że możesz skupić się w swojej firmie na tym, w czym jesteś dobry, a poukładaniem procesów handlowych i marketingowych w Twoim przedsiębiorstwie zajmiemy się My jako eksperci. Dla nas nadrzędną rolą jest generowanie takiego poziomu sprzedaży, który zapewni ciągły rozwój Twojej firmy.

 

Zewnętrzny dyrektor handlowy – jak to działa? / Sukces sprzedaży

  • Nawet jeżeli w swojej firmie zajmujesz się handlem i znasz dobrze produkt oraz rynek, Twoim problemem może być to, że stykasz się z nimi codziennie i jesteś tak mocno zaangażowany w bieżącą działalność, że informacje, które posiadasz na wyciągnięcie ręki mogą pozostać dla Ciebie niewidoczne. Osoba z zewnątrz dostrzegając „ na chłodno „ to czego Ty nie widziałeś znajduje najczęściej rozwiązanie tam, gdzie nikt dotychczas go nie szukał. To najnormalniejsze oddziaływanie, dlatego tak na zachodzie jak tym bardziej w USA zatrudnianie wsparcia z zewnątrz jest czymś absolutnie standardowym i efektywnym.
  • Oferując usługę zewnętrznego dyrektora handlowego każdego Klienta traktujemy indywidualnie dostosowując model współpracy do charakterystyki organizacji, produktu, usług, otoczenia oraz konkurencji. Jednym z najważniejszych etapów jest precyzyjne określenie celów handlowych i marketingowych oraz dokładna analiza dotychczasowych procesów, a ich zwieńczeniem jest przedstawienie strategii działania oraz przedstawienie propozycji gotowych rozwiązań i możliwości ich wdrożenia od zaraz.

Marketing Management – zarządzanie działem marketingu i prowadzonymi działaniami / Sukces sprzedaży

  • Planowanie, budżetowanie i koordynacja całości prowadzonych działań marketingowych w Twojej organizacji za pośrednictwem mediów tradycyjnych (ATL, BTL, Outdoor, eventy, PR), elektronicznych i internetowych (strona WWW, SEO/SEM, e-mail marketing, social media)

  • Planowanie, budżetowanie i koordynacja współpracy z partnerami zewnętrznymi (np. agencje marketingowe/eventowe, freelancerzy, designerzy, organizatorzy wydarzeń branżowych)

  • Zarządzanie zespołem marketingu – rekrutacja zespołu, delegowanie i egzekwowanie zadań, koordynacja współpracy i prowadzonych projektów

 

Co oferujemy w kontekście usługi całościowej? / Sukces sprzedaży

  1. Tworzy zespoły handlowe i marketingowe oraz strategie ich motywacji

  2. Opracowujemy strategie, plany sprzedaży i marketingu oraz nadzorujemy ich realizację

  3. Zarządzamy zespołem handlowców i marketingiem oraz wyznaczamy cele monitorując bieżące wyniki

  4. Po konsultacjach z Tobą ale również posiadając swoje zdanie inicjujemy i podejmujemy decyzje zmierzające do maksymalizacji wyników sprzedaży i rozwoju rozpoznawalności firmy

  5. Zajmujemy  się badaniem otoczenia konkurencyjnego i monitorujemy działania na rynku oraz otoczeniu bliższemu i dalszemu byś nie został zaskoczony tym co robi konkurencja

  6. Negocjujemy w porozumieniu z Tobą i handlowcami warunki współpracy i umowy handlowe, wszystko na co się zgodzisz i co zostanie ustalone w ramach współpracy lub doradztwa



Gwarantujmy, że wiedza, którą przekazujemy jest praktyczna, aktualna i sprawdzona.

 Cennik – Grafcom

 

 

 

 Napisz ✍

lub zadzwoń ☎️

Koszty i wycena ustalane są indywidualnie im szersza współpraca tym niższe koszty na godzinę naszej pracy.

 

Możesz też zamówić pojedynczą sesję doradztwa biznesowego od 280zł + VAT/h, bez dalszych zobowiązań

Usługa standardowo obejmuje między 4 -12h pracy/tydzień. Zapytaj jeśli jesteś zainteresowany. W razie potrzeby możemy to zmodyfikować pod Twoje indywidualne oczekiwania.

 

Zapytaj o wycenę oraz obszar współpracy dla Twojej firmy, który Cię interesuje💲każdorazowa wycena jest indywidualna i dopasowana do Ciebie i Twoich oczekiwań.

Wstępna konsultacja jest bezpłatna i nie stanowi żadnych zobowiązań. 



 

Dlaczego marketing jest tak istotny w obszarze małych i średnich przedsiębiorstw? / Sukces sprzedaży

Usługa wsparcia marketingu stanowi element oferowanej obsługi outsourcingowej lub usługi w zakresie Zewnętrzny Dyrektor Handlowy B2B oraz B2C. Rolą Zewnętrznego Dyrektora ds. Handlowych i Marketingu jest całościowe zarządzanie działem marketingu i prowadzonymi działaniami we wszystkich kanałach komunikacji.

Jesteśmy spoza organizacji, planując od podstaw kompletną strategię marketingową w danej firmie, a następnie będziemy nadzorować jej wdrażanie we wszystkich kanałach komunikacji, jak również monitorować efekty, które przynosi. Będziemy odpowiedzialni także za pełne zarządzanie działem marketingu, w tym rekrutację i koordynację pracy członków zespołu i partnerów współpracujących, delegowanie i egzekwowanie zadań oraz nadzorowanie prowadzonych projektów. 

W kontekście Zewnętrznego wsparcia ważne jest podkreślenie, że zarządzanie działem handlowym i prowadzonymi działaniami marketingowymi nie sprowadza się wyłącznie do aspektu promocji i reklamy. Marketing bowiem rozpatrywany powinien być w formule 4 x P - z ang. (produkt, cena, dystrybucja, promocja), o czym często dziś zapominamy, a pojęcie „działań marketingowych” błędnie sprowadzamy wyłącznie do tematyki promocji w mediach społecznościowych, działań SEO czy reklamy za pośrednictwem performance marketingu.

 


Oferujemy pełne wsparcie w kompleksowym zarządzaniu marketingiem w formule 4 x P, w tym także w przedmiocie „promocji i reklamy”.


 Główne korzyści związane z podjęciem współpracy z nami dotyczą w szczególności:

  • optymalizacji kosztów zatrudnienia

  • niższej cenie usługi zewnętrznej niż w przypadku konieczności zatrudnienia specjalisty na etat

  • uproszczenia spraw kadrowych

  • możliwości podjęcia współpracy w niepełnym, indywidualnie dostosowanym wymiarze godzin

  • wysokich kompetencji zewnętrznego menedżera – eksperta, który posiada doświadczenie w różnych branżach i projektach

 

Oto, co zyskujesz podejmując współpracę:

  • możliwość dostosowania zakresu usługi indywidualnie do Twoich potrzeb i możliwości finansowych

  • brak konieczności zatrudniania Managera ds. Handlowych i Marketingu i wyposażania go w narzędzia pracy

  • proste rozliczenie comiesięczną fakturą za wykonaną usługę, bez konieczności prowadzenia dokumentacji kadrowej

  • prowadzenie działań handlowych i marketingowych w Twoim imieniu przez osobę z odpowiednimi kompetencjami i doświadczeniem

 

W czasie projektów przez nas realizowanych, konsultingowych oraz doradczych okazało się, że niezbędna często jest osoba, która będzie:

  • Wyznaczać cele i działania dla zespołu,

  • Pomagać członkom zespołu, kiedy nie są w stanie samodzielnie rozwiązać problemu,

  • Wyciągać wnioski ze statystyk, procesów i wprowadzać sukcesywne poprawki,

  • Obserwować pracę handlowców w terenie lub w biurze oraz eliminować obszary utraconej produktywności,

  • Opisywać stworzone procesy i wdrażać je krok po kroku w zespole,

  • Skutecznie reagować na zmiany rynkowe,

  • Stale rozwijać kompetencje handlowców lub osób odpowiedzialnych za marketing,

  • Rekrutować nowych członków zespołu.

Jakie wybrane umiejętności rozwijają handlowcy podczas wdrażania naszej usługi:

Poznanie procesów i etapów sprzedaży

Podczas szkoleń sprzedażowych uczestnicy będą mieli okazję poznać procesy i etapy sprzedaży, w tym między innymi: pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji z klientami, prowadzenie negocjacji oraz zamykanie sprzedaży.

Techniki budowania relacji z klientem

Budowanie relacji z klientami jest kluczowe w procesie sprzedaży. Szkolenia sprzedażowe umożliwiają poznanie technik budowania relacji z klientem, które pozwalają na rozwijanie długofalowych relacji z klientami.

Umiejętność prowadzenia negocjacji

Negocjacje są kluczowe w procesie sprzedaży. Szkolenia sprzedażowe pozwalają na rozwijanie umiejętności prowadzenia skutecznych negocjacji z klientem.

Umiejętność skutecznej komunikacji

Najważniejszą kompetencją każdego handlowca jest skuteczna komunikacja. Chodzi o komunikację dopasowaną do typu osobowości klienta i nastawioną na wzajemne zrozumienie.

 

Od lat obserwujmy, że sprzedaż i marketing – pomimo swojej ogromnej wagi – jest dla wielu Właścicieli tą częścią zarządzania firmą, która przysparza im najwięcej problemów. Trudno się dziwić, nie każdy może się nią zajmować, nikt nas jej nie uczy, do dzisiaj kojarzy się z „naciąganiem”, manipulacją oraz nieetycznymi, często śmiesznymi technikami sprzedażowo - marketingowymi.

Nie oszukujmy się, zakładając firmę myślałeś o stworzeniu ciekawej usługi, zbudowaniu dobrego produktu. Przyświecała Ci idea tworzenia, innowacji, wykorzystania niszy rynkowej, potrzebnego rozwiązania, czy oferowania swoich unikatowych umiejętności, które same znajdą nabywców.

Dobra wiadomość. Nadal może tak być. Z myślą o takich Przedsiębiorcach jak Ty, wraz z naszym wyjątkowo doświadczonym zespołem zbudowałem usługę Zewnętrznego Dyrektora Sprzedaży i Marketingu, której poziom oraz zakres obsługi zarezerwowany był dotychczas jedynie największym korporacjom.

Zewnętrzna kontrola sprzedaży i marketingu ma sporo zalet. Rzuca nowe światło na Twoją usługę lub produkt, dzięki czemu łatwiej zrobić stop klatkę i spojrzeć na nią z pewnej perspektywy. Pozwala uszczelnić procesy sprzedażowe, by praca była skuteczniejsza. Dzięki zewnętrznej kontroli sprzedaży łatwiej wpaść na nowy, kreatywny pomysł, który pobudzi zespół.

 

Jakie są koszty usługi?

 

Koszty takiej usługi są silnie uzależnione od tego co będzie należało do naszych zadań.

Najczęściej, koszty współpracy oscylują w okolicach 35 – 100% średniego wynagrodzenia jednego handlowca miesięcznie. Cennik takiej współpracy został opracowany w taki sposób, aby nawet małe i średnie firmy mogły sobie pozwolić na profesjonalne ułożenie zarządzania sprzedaży i marketingu.

 

Dla kogo przeznaczona jest nasza usługa?

Na tę usługę, najczęściej decydują się firmy, które:

  • Nie chcą tworzyć na stałe drogiego stanowiska Dyrektora Sprzedaży i Marketingu, lub dwóch osobnych stanowisk,

  • Chcą ściągnąć z głowy właściciela część obowiązków związanych z zarządzaniem sprzedażą i marketingiem,

  • Chcą zbudować profesjonalny dział sprzedaży i marketingu lub osób odpowiedzialnych za te obszary,

  • Chcą sukcesywnie poprawiać sprzedaż zgodnie z danymi i faktami (a nie przeczuciami).

  • Chcą rozwoju i rentowności firmy 

Jeżeli szukasz wsparcia dla swojej firmy w zakresie osoby zarządzającej działem handlowym i marketingiem, skontaktuj się z nami i umów się na spotkanie bądź skorzystaj z pierwszej darmowej rozmowy z naszym konsultantem.

NASZ WYSPECJALIZOWANY ZESPÓŁ POMOŻE PAŃSTWU:

  • Przeprowadzić audyt firmy

•    Zdefiniować docelowe segmenty rynku

•    Określić kluczowe czynniki gwarantujące sukces i mapę ryzyka

•    Opracować nową ofertę produktów i usług na podstawie analizy potrzeb klientów

•    Przygotować strategię konkurencji, by skutecznie wykorzystywać przewagi firmy

•    Określić majątek, kapitał i zasoby ludzkie niezbędne w nowym modelu biznesowym

•    Przygotować modele cenowe

•    Przygotować strategię komunikacyjną i marketingową

•    Wdrożyć nową strategię rozwoju firmy

•    Zdefiniować misję, wizję i wartości firmy

•    Zdefiniować dźwignie wzrostu przedsiębiorstwa

•    Zdefiniować cele strategiczne i skaskadować je do poziomu operacyjnego

•    Stworzyć analizę SWOT przedsiębiorstwa

•    Zdefiniować projekty usprawniające na bazie audytu organizacyjnego i analizy SWOT

•    Stworzyć nowy, bardziej efektywny model biznesowy

•    Stworzyć strukturę organizacyjną pod nowy styl modelu biznesowego

•    Wybrać narzędzia do pracy w nowej strukturze i w oparciu o nową strategię

•    Stworzyć projekt zmiany kultury organizacyjnej

•    Przeanalizować rynek

•    Dokonać analizy działań konkurentów i kontrahentów

•    Przeskalować działalność firmy poprzez zakup innego podmiotu i integrację firm, systemów i procesów

 

KORZYŚCI DLA KLIENTA:

  • Poprawa wyniku finansowego

•    Dostarczanie więcej wartości dla Klienta

•    Eliminacja marnotrawstw

•    Poprawa wizerunku firmy w oczach Klientów, Kontrahentów i Pracowników

•    Poprawa pozycji rynkowej przedsiębiorstwa

•    Poprawa w zakresie współpracy pracowników na wszystkich szczeblach zarządzania

•    Wprowadzenie innowacyjnej technologii lub innowacyjnego produktu.

•    Zwiększenie marży 

 

PRZEWAGA KONKURENCYJNA

Dostarczamy:
•    Analizę stanu obecnego organizacji
•    Analizę otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego organizacji
•    Analizę mocnych i słabych stron organizacji oraz szans i zagrożeń w postaci analizy SWOT przedsiębiorstwa
•    Analizę otoczenia społecznego, ekonomicznego oraz politycznego organizacji
•    Analizę dotychczasowego modelu biznesowego działania (analiza modelu sprzedaży, analizę łańcucha dostaw)
•    Analizę polityki cenowej przedsiębiorstwa
•    Zdefiniowane dźwignie wzrostu przedsiębiorstwa
•    Zdefiniowane: Misja, Wizja i Wartości przedsiębiorstwa
•    Zdefiniowane cele strategiczne i operacyjne firmy
•    Zdefiniowane projekty strategiczne i usprawniające

 

 

Wstępna konsultacja jest bezpłatna i nie stanowi żadnych zobowiązań. 

 

Więcej przydatnych informacji w szerszym ujęciu znajdziesz w zakładce " BLOG " 


Zapraszam do zapoznania się z zakładką " OFERTA "

 Zapraszamy również na specjalne programy rozwojowe szerzej opisane w zakładce - KURSY


Obsługujemy miasta i okolice: 

  • Warszawa, Kraków, Katowice, Wrocław, Łódź, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, BiałystokPoprawne dodanie firmy do Google Maps | Strony internetowe CP System

  • Gdynia, Częstochowa, Radom, Rzeszów, Toruń, Kielce, Sosnowiec, Gliwice, Olsztyn, Zabrze, Bielsko-Biała, Bytom, Zielona Góra, Rybnik, Ruda Śląska, Opole, Tychy, Gorzów Wielkopolski, Elbląg, Płock, Dąbrowa Górnicza, Wałbrzych, Włocławek, Tarnów, Chorzów, Koszalin

  •  Kalisz, Legnica, Grudziądz, Jaworzno, Słupsk, Jastrzębie-Zdrój, Nowy Sącz, Jelenia Góra, Siedlce, Mysłowice, Konin, Piła, Piotrków Trybunalski, Inowrocław, Lubin, Ostrów Wielkopolski, Suwałki, Stargard, Gniezno, Ostrowiec Świętokrzyski, Siemianowice Śląskie, Głogów, Pabianice, Leszno, Żory, Zamość, Pruszków, Łomża, Ełk, Tomaszów Mazowiecki, Chełm, Mielec, Kędzierzyn-Koźle, Przemyśl, Stalowa Wola, Tczew, Biała Podlaska, Bełchatów, Świdnica, Będzin, Zgierz, Piekary Śląskie, Racibórz, Legionowo, Ostrołęka.

* Coaching online za pośrednictwem aplikacji społecznościowych(Whatsap, Skype, MS Teams).

 

Wizytówka Google - opinie  Naszych klientów

Coaching & Mentoring - zapraszamy do kontaktu 

☎️  506 986 407

 

 

 

 

Coaching sesja diagnostyczna na żywo lub online.

45 min - 0 zł

Mentoring sesja diagnostyczna telefon/Skype lub na żywo

- 0 zł


Mentoring proces długofalowy

Napisz i zamów wycenę

Techniki sprzedaży – rozmowa handlowa.

Zapytaj o wycenę dla Ciebie lub Twojej Firmy

Psychologia negocjacji.

Napisz i zamów wycenę

Skuteczne zarządzanie zmianą.

Napisz i zamów wycenę

Program rozwoju sprzedaży.

Napisz i zamów wycenę


Zarządzanie czasem i efektywna organizacja czasu pracy.

Napisz i zamów wycenę

Skuteczne delegowanie i efektywne monitorowanie zadań w zespole.

Napisz i zamów wycenę

Skuteczny Lider – zarządzanie zespołem.

Napisz i zamów wycenę

Mówca motywacyjny – przemówienia publiczne.

Napisz i zamów wycenę

Coachingowy Proces „Pewności Siebie”.

Napisz i zamów wycenę

✍ Napisz i umów się na bezpłatną rozmowę ze mną już dzisiaj.