PROGRAM ROZWOJU SPRZEDAŻY
Podstawowy cel większości organizacji biznesowych pozostaje od początku właściwie niezmienny i jest nim zwiększenie sprzedaży oraz szeroko rozumiana poprawa jej efektywności. Zarządzanie sprzedażą to opracowany zestaw strategii, technik i narzędzi, które przekładają się wprost na wyniki. Szczególnie ważne teraz w bardzo dynamicznej sytuacji, gdy trzeba wdrożyć rozwiązania, które od razu pozwolą nam pójść do przodu.
W podejściu do sprzedaży tak B2C, jak i B2B do tej pory wydarzyło się kilka dużych przełomów, ostatni wytworzył się niedawno, a dotyczy pracy, sprzedaży i kontaktów z klientem online. Chcesz wiedzieć jakie były poprzednie przełomy i co na stałe wniosły do metodologii sprzedaży?
Umów się na spotkanie lub bezpłatną konsultację…
W dynamicznych czasach ważne, aby nadawać tempo i budować strategię sprzedaży w oparciu o krótko i średniookresowe rezultaty. Nie wyklucza to testowania różnych rozwiązań i kierunków po drodze do ciągłego polepszania procesów i strategii biznesowej.
Istotne jest abyśmy dobrali do tego odpowiedni zestaw narzędzi i aktywności, czyli ile działań, jak często powtarzanych, odpowiednio ukierunkowanych oraz co ważne odpowiedniej jakości powinniśmy skierować na rynek i do jakich klientów.
Kolejny krok, który jest podstawą analizy to zasoby, czyli właściwi ludzie ich wiedza oraz umiejętności, struktura, finanse, trade, marketing, media społecznościowe itd. Z kolei analiza jak pozyskujemy lub generujemy leady w sprzedaży i układamy “LEJKI SPRZEDAŻY” w firmie daje informację, gdzie są nasi obecni i przyszli klienci i jakie formy dotarcia są najbardziej skuteczne.
SZTUKA OSIĄGANIA REZULTATÓW W SPRZEDAŻY
Metodologia budowania strategii sprzedaży, którą proponujemy korzysta z najnowszych badań i trendów w tym zakresie
-
AUDYT PROCESU SPRZEDAŻY– jak jest teraz? jak działamy i jakie osiągamy rezultaty?
-
BADANIE GDZIE JEST POTENCJAŁ? – które z najnowszych sposobów i narzędzi sprzedaży będę najbardziej efektywne w obecnej sytuacji.
-
STRATEGIA SPRZEDAŻY – opracowanie i wdrożenie strategii z uwzględnieniem najnowszych trendów i osiągnięć w tym zakresie.
-
WDROŻENIE, DZIAŁANIA I MONITORING – dobór inicjatyw do wdrożenia i ułożenie ich w plan działania, konsekwentne wdrażanie i monitoring.
Całość procesu opiera się na analizie i diagnozie obecnego systemu sprzedaży, określeniu potrzeb, celów biznesowych, wypracowaniu właściwej strategii, planu działania, a następnie wdrożeniu wraz z monitoringiem i opcjami modyfikowania.
Wdrożone programy sprzedaży, w zależności od firmy i oznaczonych celów pozwalają nam osiągać skuteczność zespołów na skali wzrostu od 15 do 35 procent
Zapraszamy do kontaktu -KLIKNIJ
W jaki sposób będziemy pracować?
Proces budowany jest w oparciu o najbardziej efektywne narzędzia sprzedaży:
-
METODOLOGIE: Spin-selling, Challenger Sales
-
Budowa “lejków sprzedaży” pod konkretne kampanie i działania
-
Jak korzystać z cold calling oraz segmentacji i targetingu obecnych klientów
-
Prospecting – ofertowanie, polecenia i rekomendacje oraz sekwencje działań
-
Business problem solving – selling,
-
Social Selling, SEO i content marketing
-
Sprzedaż na wydarzeniach
-
Webinary, konferencje itd.
-
Strategia działania SEM, e-commerce
-
STANDARD SPRZEDAŻY, który robi różnicę, na czym powinien się opierać?
-
Sztuka osiągania i przekraczania celów – metody najlepszych handlowców
-
Definicja wartości dla klienta
Dodatkowo, jeśli tylko zechcesz proponuję zestaw rozszerzony o:
-
Siła, jaką daje mi firma i rynek
-
Siła jaką daje mi moja firma
-
Siła, jaką daje mi obecny rynek i konkurencja
-
Sprzedaż w obliczu kryzysu – co to oznacza?
-
Efekt “Megakonkurent”, “Megaargument”
-
Planowanie sprzedaży jako elementu osiągania sukcesu
-
Kluczowe wskaźniki sukcesu – KPI
-
Matematyka Handlowa, czyli finansowe aspekty współpracy z klientem; na czym zarabia firma, a na czym tak na prawdę zarabia klient? Do czego służy rabat? itp.
-
Budowanie przewag i techniki sprzedaży – co jest dziś najbardziej skuteczne?
-
Segmentacja, targeting, retargeting klientów
-
Rozmowy podsumowujące z klientami – dlaczego warto je robić?
Program przykładowego Procesu online - Projekt warsztatów zwykle dopasowywany jest do istniejących potrzeb oraz możliwości zastosowania konkretnych narzędzi i procesów:
Strategia Sprzedaży
-
Strategia sprzedaży. Zasady budowy wygrywających strategii
-
Tworzenie lub przegląd istniejącej grupy docelowej
-
Segmentacja klientów (nowych i obecnych)
-
Projektowanie person zakupowych i customer journey
-
Opracowanie propozycji wartości dedykowanej personom zakupowym
-
Wyłonienie problemów person zakupowych, jakie Twoja firma jest w stanie rozwiązać
Narzędzia sprzedaży – “Skrzynka handlowca z narzędziami”
-
Najważniejszy czynnik w nowoczesnej sprzedaży – budowanie zaufania – jak to się robi?
-
Skuteczne techniki sprzedaży – metodologia WAŻENIA TECHNIK I METOD SPRZEDAŻY
-
Sztuka zadawania pytań w nowym podejściu
-
Słuchanie klienta jak może nam pomóc?
-
Inspirowanie, sprzedawanie rozwiązań, stawianie wyzwań, angażowanie klienta, jak to działa?
-
Storytelling czyli sprzedaż bez sprzedawania
-
Techniki szybkiej sprzedaży
-
Prezentacja, pokaz i wystąpienia w sprzedaży
-
Praca ze strefą komfortu
-
Jak budować wyzwania i inspiracje dla klienta, aby budowały nasz biznes i relacje?
Standard działania – co oznacza?
-
Podstawowa zasada osiągania sukcesu w sprzedaży – model RAZ
-
Standard wizyty/standard rozmowy/standard obsługi
-
Wyznaczanie i komunikowanie celów, dlaczego jest takie ważne?
-
Otwarcie – Badanie Potrzeb/Odkrywanie potencjału – Domknięcia – Praca z obiekcjami – Zakończenie – co jest ważne pomiędzy?
-
Narzędzia i techniki skutecznej sprzedaży
-
Jakie działania powodują, że nie pojawiają się obiekcje i zastrzeżenia?
-
Język korzyści w sprzedaży – skuteczna argumentacja handlowa
-
Domykanie czy otwieranie rachunku, który sposób wybierasz?
Autorytet Naturalny (AN) i Poczucie Własnej Wartości (PWW) w sprzedaży
-
Co to oznacza, że handlowiec “dokłada swoją osobę” do tego co sprzedaje
-
Na czym budujemy nasz Autorytet Naturalny u klienta?
-
Z jakich elementów składa się PWW
-
Jak budować Poczucie Własnej Wartości u siebie?
-
Jak kształtować PWW u klienta?
-
Budowanie relacji biznesowych, relacje zależne/partnerskie
-
Jak rozwijać samoświadomość w sprzedaży?
-
Cykl rozwoju relacji z klientem
Cele i korzyści Warsztatów Rozwoju Sprzedaży:
Cele:
-
Poznanie kluczowych elementów strategii pozyskiwania klientów
-
Przećwiczenie definiowania buyer person i propozycji wartości
-
Poznanie sposobów na mapowanie ścieżki zakupowej klienta i wykorzystanie tej wiedzy do zaprojektowania procesu sprzedaży
-
Poszerzenie wiedzy o rodzajach badań klientów na różnych etapach cyklu współpracy z klientem
Korzyści dla uczestnika:
-
Dowiesz się, jak zbudować wygrywającą strategię sprzedaży oraz jakie elementy powinna ona zawierać
-
Przećwiczysz definiowanie grupy docelowej oraz propozycję wartości, dzięki czemu będziesz lepiej adresować działania sprzedażowe
-
Poznasz cele i sposoby mapowania ścieżki zakupowej klienta, aby lepiej dopasować aktywności handlowe w procesie sprzedaży
-
Dowiesz się, o co i po co pytać klientów, żeby wiedzę o klientach wykorzystać do budowania i rozwijania biznesu
-
Odkryjesz, jak stworzyć machinę sprzedaży i marketingu oraz skutecznie zaimplementować ją w swojej organizacji
-
Dowiesz się, jak budować struktury działu sprzedaży, które zapewnią sprawne osiąganie rezultatów
Gwarantujmy, że wiedza, którą przekazujemy jest praktyczna, aktualna i sprawdzona
Warsztaty "Program Rozwoju Sprzedaży" - Podstawowy cel większości organizacji biznesowych pozostaje od początku właściwie niezmienny i jest nim zwiększenie sprzedaży oraz szeroko rozumiana poprawa jej efektywności. Zarządzanie sprzedażą to opracowany zestaw strategii, technik i narzędzi, które przekładają się wprost na wyniki.
Zapraszamy do kontaktu -KLIKNIJ
Cena warsztatów jak i jego kształt ostateczny zawsze ustalany jest indywidualnie...
lub
250zł z VAT - za pojedynczą sesję coachingu wspierającego kompetencje Rozwoju Sprzedaży - Online.
Masz pytania? Chętnie na wszystkie odpowiemy.
Więcej przydatnych informacji w szerszym ujęciu znajdziesz w zakładce " BLOG "
Przykładowe pozycje z zakładki " BLOG ":
- Life coachingu w naszej strefie wiedzy. Zapraszamy do lektury
- Kto to jest Coach? Czym jest Coaching? Jak wygląda raca coacha?
- Biznes coachingu w naszej strefie wiedzy. Zapraszamy do lektury
- Kompleksowy przewodnik po usługach, technikach i korzyściach płynących z coachingu
- Asertywność, zzachowania asertywne i to czy można ich się nauczyć
- Więcej o skutecznym zarządzaniu zmianą
- Więcej o Biznes coachingu, coachingu menadżerskim i korzyściach z tego płynących
- Więcej o Cztery etapy skutecznego coachingu - model GROW
- Co to jest wypalenie zawodowe – etapy, przyczyny, objawy, skutki – co robić?
- Jak coach może wspierać procesy motywacyjne? Coaching motywacyjny
- JAK ROZPOZNAĆ ASERTYWNY STYL KOMUNIKACJI? Co to Asertywność? Czym jest zachowanie asertywne?
- Zarządzanie zmianą w organizacji, praktyczne wskazówki dla menedżerów i organizacji w komunikowaniu nadchodzącej zmiany.
Zapraszam do zapoznania się z zakładką " OFERTA "
-
Dynamiczny Rozwój - Life coaching - coaching życiowy - coaching par
-
Dynamiczny Rozwój - Executive coaching
-
Dynamiczny Rozwój - Czy warto inwestować w Team Building? – Budowanie zespołu
-
Dynamiczny Rozwój - Business coaching
-
Dynamiczny Rozwój - Wypalenie zawodowe - stres - odporność psychiczna
-
Dynamiczny Rozwój - Chcesz rozwinąć swoje umiejętności w sprzedaży B2B?
-
Dynamiczny Rozwój - Coaching - trening asertywności
-
Dynamiczny Rozwój - Trening, coaching motywacyjny - korzyści z motywacji wewnętrznej w życiu i biznesie
-
Dynamiczny Rozwój - Coaching zawodowy / kariery / kompetencyjny
-
Dynamiczny Rozwój - Trening, coaching odporności psychicznej - stres - Model 4C
-
Dynamiczny Rozwój - Design Thinking - kreatywny coaching wspierający innowacyjne rozwiązywanie problemów
-
Dynamiczny Rozwój - Team coaching / Coaching Zespołowy
-
Dynamiczny Rozwój - Mentoring biznesowy / Doradztwo Biznesowe
-
Dynamiczny Rozwój - Coaching / Diagnoza odporności psychicznej - MTQ48
Zapraszamy również na specjalne programy rozwojowe szerzej opisane w zakładce - KURSY
-
Dynamiczny Rozwój - Coaching i Mentoring - Program rozwoju Managment 3.0
-
Dynamiczny Rozwój - Coaching i Mentoring - Zarządzanie czasem i efektywną organizacją czasu pracy
-
Dynamiczny Rozwój - Coaching i Mentoring - Psychologia negocjacji
-
Dynamiczny Rozwój - Coaching i Mentoring - Skuteczne delegowanie i efektywne monitorowanie zadań w zespole
-
Dynamiczny Rozwój - Coaching i Mentoring - Zarządzanie zmianą / komunikacja / przebieg / rezultat /
-
Dynamiczny Rozwój - Coaching i Mentoring - Program rozwoju sprzedaży
-
Dynamiczny Rozwój - Coaching i Mentoring - Techniki sprzedaży - rozmowa handlowa
-
Dynamiczny Rozwój - Coaching i Mentoring - Skuteczny lider - zarządzanie zespołem
-
Dynamiczny Rozwój - Coaching i Mentoring - Pewność siebie
Obsługujemy miasta i okolice:
-
Warszawa, Kraków, Katowice, Wrocław, Łódź, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Białystok
-
Gdynia, Częstochowa, Radom, Rzeszów, Toruń, Kielce, Sosnowiec, Gliwice, Olsztyn, Zabrze, Bielsko-Biała, Bytom, Zielona Góra, Rybnik, Ruda Śląska, Opole, Tychy, Gorzów Wielkopolski, Elbląg, Płock, Dąbrowa Górnicza, Wałbrzych, Włocławek, Tarnów, Chorzów, Koszalin
-
Kalisz, Legnica, Grudziądz, Jaworzno, Słupsk, Jastrzębie-Zdrój, Nowy Sącz, Jelenia Góra, Siedlce, Mysłowice, Konin, Piła, Piotrków Trybunalski, Inowrocław, Lubin, Ostrów Wielkopolski, Suwałki, Stargard, Gniezno, Ostrowiec Świętokrzyski, Siemianowice Śląskie, Głogów, Pabianice, Leszno, Żory, Zamość, Pruszków, Łomża, Ełk, Tomaszów Mazowiecki, Chełm, Mielec, Kędzierzyn-Koźle, Przemyśl, Stalowa Wola, Tczew, Biała Podlaska, Bełchatów, Świdnica, Będzin, Zgierz, Piekary Śląskie, Racibórz, Legionowo, Ostrołęka.