Rozwój sprzedaży i marketingu
Korzyści z Zewnętrznego wsparcia sprzedaży
Tworzenie i nadzorowanie strategii finansowej oraz rozwojowej jest kluczowe dla długoterminowego sukcesu każdej firmy, niezależnie od jej skali działalności.
Dyrektor Handlowy - efektywność i rozwój bez etatu
Nie zawsze trzeba jednak zatrudniać specjalistę, który się tym zajmie, na pełen etat(pobierając bardzo wysokie wynagrodzenie) - często podmioty z sektora MŚP( małych i średnich firm) nie mogą sobie na to po prostu pozwolić.
Wtedy o wiele efektywniejszym rozwiązaniem jest zewnętrzny dyrektor finansowy. Jako doświadczony ekspert, świadczę usługi dla firm, organizacji i przedsiębiorstw, jako niezależny konsultant lub pracownik outsourcingowy.
Gwarantujmy, że wiedza, którą przekazujemy jest praktyczna, aktualna i sprawdzona
Usługa - Rozwój sprzedaży - Zewnętrzny Dyrektor Handlowy: praktyczne procesy i efektywne rozwiązania
Standardowo pojedyncza godzina zaczyna się już od 320 brutto zł / 60 min.
Koszty i wycena ustalane są jednak zawsze indywidualnie im szersza współpraca tym niższe koszty na godzinę naszej pracy.
Usługa zazwyczaj obejmuje między 4 -12h pracy/tydzień. Zapytaj jeśli jesteś zainteresowany. W razie potrzeby możemy to zmodyfikować pod Twoje indywidualne oczekiwania.
Główne korzyści związane z podjęciem współpracy z nami dotyczą w szczególności
-
optymalizacji kosztów zatrudnienia
-
niższej cenie usługi zewnętrznej niż w przypadku konieczności zatrudnienia specjalisty na etat
-
uproszczenia spraw kadrowych
-
możliwości podjęcia współpracy w niepełnym, indywidualnie dostosowanym wymiarze godzin
-
wysokich kompetencji zewnętrznego menedżera – eksperta, który posiada doświadczenie w różnych branżach i projektach
Oto, co zyskujesz podejmując współpracę z Zewnętrznym Dyrektorem Sprzedaży
-
możliwość dostosowania zakresu usługi indywidualnie do Twoich potrzeb i możliwości finansowych
-
brak konieczności zatrudniania Managera ds. Handlowych i Marketingu i wyposażania go w narzędzia pracy
-
proste rozliczenie comiesięczną fakturą za wykonaną usługę, bez konieczności prowadzenia dokumentacji kadrowej
-
prowadzenie działań handlowych i marketingowych w Twoim imieniu przez osobę z odpowiednimi kompetencjami i doświadczeniem
W czasie projektów przez nas realizowanych, konsultingowych oraz doradczych okazało się, że niezbędna często jest osoba, która będzie:
-
Wyznaczać cele i działania dla zespołu,
-
Pomagać członkom zespołu, kiedy nie są w stanie samodzielnie rozwiązać problemu,
-
Wyciągać wnioski ze statystyk, procesów i wprowadzać sukcesywne poprawki,
-
Obserwować pracę handlowców w terenie lub w biurze oraz eliminować obszary utraconej produktywności,
-
Opisywać stworzone procesy i wdrażać je krok po kroku w zespole,
-
Skutecznie reagować na zmiany rynkowe,
-
Stale rozwijać kompetencje handlowców lub osób odpowiedzialnych za marketing,
-
Rekrutować nowych członków zespołu.
Dla kogo przeznaczona jest usługa - Rozwój Sprzedaży - Zewnętrzny Dyrektor Sprzedaży?
Na tę usługę, najczęściej decydują się firmy, które:
-
Nie chcą tworzyć na stałe drogiego stanowiska Dyrektora Sprzedaży i Marketingu, lub dwóch osobnych stanowisk,
-
Chcą ściągnąć z głowy właściciela część obowiązków związanych z zarządzaniem sprzedażą i marketingiem,
-
Chcą zbudować profesjonalny dział sprzedaży i marketingu lub osób odpowiedzialnych za te obszary,
-
Chcą sukcesywnie poprawiać sprzedaż zgodnie z danymi i faktami (a nie przeczuciami).
-
Chcą rozwoju i rentowności firmy
Strategia Sprzedaży & Marketing
Jako zewnętrzny Dyrektor Handlowy (Zewnętrzny Dyrektor - sprzedaż - marketing) oraz konsultant i menedżer, wspieram Twoją firmę w ogólnie pojętym procesie zarządzania wszystkim co wiąże się ze sprzedażą i marketingiem Twoich produktów lub usług. Jestem osobą spoza Twojej organizacji, posiadającą wymagane kompetencje i doświadczenie w planowaniu i koordynowaniu procesu sprzedaży i rozwoju obszaru marketingu. Współpracę możemy podjąć w ramach abonamentu lub w oparciu o ustaloną indywidualnie dla Ciebie liczbę godzin wszystko dostosowane do Twoich potrzeb i możliwości.
W każdej firmie zarówno tej małej jak i średniej(MŚP) powinna być osoba odpowiedzialna za zarządzanie sprzedażą i marketingiem. Dzięki takiemu działaniu organizacja zyskuje poukładanie procesów oraz nadzór nad działem handlowym. W naszym mniemaniu świadczonej usługi Dyrektor handlowy to osoba odpowiedzialna za cały proces sprzedaży i marketing, a tym samym za generowanie zysków dla przedsiębiorstwa. Warto więc na to miejsce zatrudnić kompetentną i godną zaufania osobę. Jeżeli jednak nie masz czasu na poszukiwanie odpowiedniego pracownika i jednocześnie doświadczenia w weryfikacji jego umiejętności, a budżet przeznaczony na to stanowisko wolisz przesunąć na rozwój firmy to znalazłeś się we właściwym miejscu.
Oferując usługę Dyrektora Handlowego - Gwarantujemy Sukces sprzedaży
W tworzeniu oferty doradztwa dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw nie mogliśmy zapomnieć o dedykowanej usłudze wynajmu dyrektora handlowego dla Państwa w postaci usługi - abonamentu lub po prostu na godziny pracy z Państwem.
Dzięki rozwojowi współpracy na zasadach outsourcingu lub usługi mogą Państwo zlecić usługi, które zazwyczaj realizowane były wewnątrz organizacji lub nie było ich w ogóle. Dzięki takiej zmianie nawet małe firmy mogą pozwolić sobie na profesjonalne zarządzanie sprzedażą oraz marketingiem tym samym uzyskując nie tylko rentowność ale i zyski, które zaczną cieszyć. Współpraca zawsze owocuje również rozwojem na poziomie, który określasz Ty.
Usługa zewnętrznego dyrektora handlowego, sprawia że możesz skupić się w swojej firmie na tym, w czym jesteś dobry, a poukładaniem procesów handlowych i marketingowych w Twoim przedsiębiorstwie zajmiemy się My jako eksperci. Dla nas nadrzędną rolą jest generowanie takiego poziomu sprzedaży, który zapewni ciągły rozwój Twojej firmy.
Zewnętrzny dyrektor handlowy – jak to działa? / Sukces sprzedaży
Nawet jeżeli w swojej firmie zajmujesz się handlem i znasz dobrze produkt oraz rynek, Twoim problemem może być to, że stykasz się z nimi codziennie i jesteś tak mocno zaangażowany w bieżącą działalność, że informacje, które posiadasz na wyciągnięcie ręki mogą pozostać dla Ciebie niewidoczne. Osoba z zewnątrz dostrzegając „ na chłodno „ to czego Ty nie widziałeś znajduje najczęściej rozwiązanie tam, gdzie nikt dotychczas go nie szukał. To najnormalniejsze oddziaływanie, dlatego tak na zachodzie jak tym bardziej w USA zatrudnianie wsparcia z zewnątrz jest czymś absolutnie standardowym i efektywnym.
Oferując usługę zewnętrznego dyrektora handlowego każdego Klienta traktujemy indywidualnie dostosowując model współpracy do charakterystyki organizacji, produktu, usług, otoczenia oraz konkurencji. Jednym z najważniejszych etapów jest precyzyjne określenie celów handlowych i marketingowych oraz dokładna analiza dotychczasowych procesów, a ich zwieńczeniem jest przedstawienie strategii działania oraz przedstawienie propozycji gotowych rozwiązań i możliwości ich wdrożenia od zaraz.
Marketing Management – zarządzanie działem marketingu i prowadzonymi działaniami to Sukces sprzedaży
-
Planowanie, budżetowanie i koordynacja całości prowadzonych działań marketingowych w Twojej organizacji za pośrednictwem mediów tradycyjnych (ATL, BTL, Outdoor, eventy, PR), elektronicznych i internetowych (strona WWW, SEO/SEM, e-mail marketing, social media)
-
Planowanie, budżetowanie i koordynacja współpracy z partnerami zewnętrznymi (np. agencje marketingowe / eventowe, freelancerzy, designerzy, organizatorzy wydarzeń branżowych)
-
Zarządzanie zespołem marketingu – rekrutacja zespołu, delegowanie i egzekwowanie zadań, koordynacja współpracy i prowadzonych projektów
Co oferujemy w kontekście usługi całościowej - Rozwój sprzedaży / Sukces sprzedaży
-
Budujemy zespoły handlowe i marketingowe oraz strategie ich motywacji lub jeśli istnieją robimy ich audyt
-
Opracowujemy strategie, plany sprzedaży i marketingu oraz nadzorujemy ich realizację
-
Zarządzamy zespołem handlowców i marketingiem oraz wyznaczamy cele monitorując bieżące wyniki
-
Po konsultacjach z Tobą ale również posiadając swoje zdanie inicjujemy i podejmujemy decyzje zmierzające do maksymalizacji wyników sprzedaży i rozwoju rozpoznawalności firmy
-
Zajmujemy się badaniem otoczenia konkurencyjnego i monitorujemy działania na rynku oraz otoczeniu bliższemu i dalszemu byś nie został zaskoczony tym co robi konkurencja
-
Negocjujemy w porozumieniu z Tobą i handlowcami warunki współpracy i umowy handlowe, wszystko na co się zgodzisz i co zostanie ustalone w ramach współpracy lub doradztwa
Najważniejsze dla Ciebie - Usługa Zewnętrzny Dyrektor Handlowy
Jeżeli szukasz wsparcia dla swojej firmy w zakresie osoby zarządzającej działem handlowym i marketingiem, skontaktuj się z nami i umów się na spotkanie bądź skorzystaj z pierwszej darmowej rozmowy z naszym konsultantem.
NASZ WYSPECJALIZOWANY ZESPÓŁ POMOŻE PAŃSTWU:
-
Przeprowadzić audyt firmy
• Zdefiniować docelowe segmenty rynku
• Określić kluczowe czynniki gwarantujące sukces i mapę ryzyka
• Opracować nową ofertę produktów i usług na podstawie analizy potrzeb klientów
• Przygotować strategię konkurencji, by skutecznie wykorzystywać przewagi firmy
• Określić majątek, kapitał i zasoby ludzkie niezbędne w nowym modelu biznesowym
• Przygotować modele cenowe
• Przygotować strategię komunikacyjną i marketingową
• Wdrożyć nową strategię rozwoju firmy
• Zdefiniować misję, wizję i wartości firmy
• Zdefiniować dźwignie wzrostu przedsiębiorstwa
• Zdefiniować cele strategiczne i skaskadować je do poziomu operacyjnego
• Stworzyć analizę SWOT przedsiębiorstwa
• Zdefiniować projekty usprawniające na bazie audytu organizacyjnego i analizy SWOT
• Stworzyć nowy, bardziej efektywny model biznesowy
• Stworzyć strukturę organizacyjną pod nowy styl modelu biznesowego
• Wybrać narzędzia do pracy w nowej strukturze i w oparciu o nową strategię
• Stworzyć projekt zmiany kultury organizacyjnej
• Przeanalizować rynek
• Dokonać analizy działań konkurentów i kontrahentów
• Przeskalować działalność firmy poprzez zakup innego podmiotu i integrację firm, systemów i procesów
KORZYŚCI DLA Ciebie:
-
Poprawa wyniku finansowego
• Dostarczanie więcej wartości dla Klienta
• Eliminacja marnotrawstw
• Poprawa wizerunku firmy w oczach Klientów, Kontrahentów i Pracowników
• Poprawa pozycji rynkowej przedsiębiorstwa
• Poprawa w zakresie współpracy pracowników na wszystkich szczeblach zarządzania
• Wprowadzenie innowacyjnej technologii lub innowacyjnego produktu.
• Zwiększenie marży
PRZEWAGA KONKURENCYJNA
Dostarczamy:
• Analizę stanu obecnego organizacji
• Analizę otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego organizacji
• Analizę mocnych i słabych stron organizacji oraz szans i zagrożeń w postaci analizy SWOT przedsiębiorstwa
• Analizę otoczenia społecznego, ekonomicznego oraz politycznego organizacji
• Analizę dotychczasowego modelu biznesowego działania (analiza modelu sprzedaży, analizę łańcucha dostaw)
• Analizę polityki cenowej przedsiębiorstwa
• Zdefiniowane dźwignie wzrostu przedsiębiorstwa
• Zdefiniowane: Misja, Wizja i Wartości przedsiębiorstwa
• Zdefiniowane cele strategiczne i operacyjne firmy
• Zdefiniowane projekty strategiczne i usprawniające
Gwarantujmy, że wiedza, którą przekazujemy jest praktyczna, aktualna i sprawdzona
- Usługa -
Rozwój sprzedaży - Zewnętrzny Dyrektor Handlowy: praktyczne procesy i efektywne rozwiązania
Standardowo pojedyncza godzina zaczyna się już od 320 brutto /zł / 60 min.
Koszty i wycena ustalane są jednak zawsze indywidualnie im szersza współpraca tym niższe koszty na godzinę naszej pracy.
Usługa zazwyczaj obejmuje między 4 -12h pracy/tydzień. Zapytaj jeśli jesteś zainteresowany. W razie potrzeby możemy to zmodyfikować pod Twoje indywidualne oczekiwania.
Wstępna konsultacja jest bezpłatna i nie stanowi żadnych zobowiązań.
Obsługujemy miasta i okolice:
-
Warszawa, Kraków, Katowice, Wrocław, Łódź, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Białystok
-
Gdynia, Częstochowa, Radom, Rzeszów, Toruń, Kielce, Sosnowiec, Gliwice, Olsztyn, Zabrze, Bielsko-Biała, Bytom, Zielona Góra, Rybnik, Ruda Śląska, Opole, Tychy, Gorzów Wielkopolski, Elbląg, Płock, Dąbrowa Górnicza, Wałbrzych, Włocławek, Tarnów, Chorzów, Koszalin
-
Kalisz, Legnica, Grudziądz, Jaworzno, Słupsk, Jastrzębie-Zdrój, Nowy Sącz, Jelenia Góra, Siedlce, Mysłowice, Konin, Piła, Piotrków Trybunalski, Inowrocław, Lubin, Ostrów Wielkopolski, Suwałki, Stargard, Gniezno, Ostrowiec Świętokrzyski, Siemianowice Śląskie, Głogów, Pabianice, Leszno, Żory, Zamość, Pruszków, Łomża, Ełk, Tomaszów Mazowiecki, Chełm, Mielec, Kędzierzyn-Koźle, Przemyśl, Stalowa Wola, Tczew, Biała Podlaska, Bełchatów, Świdnica, Będzin, Zgierz, Piekary Śląskie, Racibórz, Legionowo, Ostrołęka.